نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدیدترین ابتکار رم برای راضی کردن هیگواین!

جدیدترین ابتکار رم برای راضی کردن هیگواین!

 

یوونتوس همچنان درصدد است تا گونزالو هیگواین را به فروش برساند و با این کار هم ترافیک خط حمله خود را سبک کند و هم تراز مالی خود را متعادل سازد. با این حال هیگواین نیز در حال تلاش است تا نظر سرمربی و کادر فنی را برای بودن در ترکیب بیانکونری جلب کند. از طرف دیگر اما، رم یکی از مشتریان جدی به‌کاری‌گیری مهاجم 32 ساله بانوی پیر است و برای موفقیت در این راه و کسب رضایت هیگواین از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند.

 

در تازه‌ترین اقدام، پائولو فونسه‌کا سرمربی جدید باشگاه رم شخصاً کار انتقال هیگواین به رم را برعهده گرفته است و همانطور که موفق شد جردن ورتو را با انتقالی قرضی از فیورنتینا راهی رم کند، دلایل خود برای انتخاب هیگواین و برنامه‌هایش برای او را در تماس تلفنی با ال‌‎پیپیتا اعلام کرده و در این مکالمه این مهاجم آرژانیتینی را مهاجمی کامل دانسته و توانمندی‌های او را برای کمک به رم در فصل آینده بسیار موثر عنوان کرده است.

 

نیکولاس هیگواین برادر و مدیر برنامه‌های ال‌پیپیتا که در حال حاضر در تورین قرار دارد، آماده است تا در صورت توافق موکلش با رمی‌ها، مذاکرات رسمی با بیانکونری و جالوروسی را آغاز کند. رم حاضر به پرداخت 36 میلیون یورو یعنی همان مبلغ پیشنهادی یووه برای به‌خدمت گرفتن هیگواین است اما برای پرداخت این مبلغ مایل است از روش انتقال قرضی با بند تبدیل به خرید دائم استفاده کند.

 

گفتنی است گونزالو هیگواین که با مبلغ 90 میلیون یورو و به‌عنوان دومین بازیکن گران‌قیمت یوونتوس از ناپولی راهی این تیم شد، پس از یک فصل ناموفق در دو تیم میلان و چلسی (قرضی) حاضر به ترک مجدد جمع بیانکونری نیست و با وجود اعلام باشگاه برای عدم نیاز به او همچنان مصر به ماندن در تورین است. رمی‌ها پیش از این نیز پیشنهاد اعطای بازوبند کاپیتانی به هیگواین را در صورت موافقت به حضور در این باشگاه کرده بودند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: